Sidor

torsdag 7 februari 2008

Tack till Eva och Kristina!



Oj, vilken trevlig lördag jag hade hos Eva på Helylle i Kristianstad. Vilken fin affär hon har! Och vilka underbara garner att frossa i. Jag började virka på en påsväska i ett mönster av QueenMudd. Jag blev jättenöjd med den. Vad härligt det är att virka i riktigt ullgarn. Vi var runt 20 som alla satt och virkade runt bordet och som vanligt hade jag glömt kameran. Attan också!

Jag började också på ett par muddar som jag blev helnöjd med, har redan börjat slita på dem. Jag tycker att de är vändbara beroende på hur mycket färg manvill visa.

Tack Eva och Kristina för en jättebra dag och för all inspiration!

Det enda tråkiga var att köra hem igen, dels ville jag fortsätta att virka och när jag lämnade Kristianstad så började det snöa och blev värsta snöstormen. Men väl hemma så låg det ingen snö på marken.

Inga kommentarer: