Sidor

söndag 14 november 2010

Min helg med risbrogäddorna var super trevlig, men inte ett enda kort blev så bra så det går att visa här. Nästa år blir stick-eventet i Habo med utsikt över Vättern. Det ser jättefint ut. Jag ska redan försöka boka in helgen!

Istället för foton därifrån så visar jag mina Mysteriesockor som faktiskt blev klara i oktober

Jag gillar mönstret och de sitter bra på foten. Jag gillar ju inte långa strumpor så jag stickade benen kortare än vad mönstret sa, och det blev jättebra!

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Härlig färg, säger jag som för ett halvår sedan inte alls tyckte om lila. Skönt att man kan ändra sig.

frisky frog sa...

Åhh, vilka fina sockar!
Myggan och jag har redan börjat att planera så smått för Habo-stickningen och det hade varit jätteroligt om du vill komma med även nästa år. =)

frisky frog sa...

Önskar dig ett kreativt och stickigt 2011!
/God fortsättning!

Efwa - Medea sa...

Vilka vackra sockor!! Jag hoppas att jag också kan vara med på höstens Habo-stickevent.