Sidor

lördag 21 april 2012

FNSI




Idag har det varit en jätteskön vårdag, och jag som hade fått för mig att det skulle vara grått och regna blev glatt överraskad!
Har ni sett mina rabarber? Snart kan jag göra rabarberpaj! och kräm!
Vårens smaker är ljuvligt goda!
Fjärilar och humlor såg jag också idag. Fjärilen hamnade till och med i fotot.
Visst är det skönt med allt ljus som nu kommer. Har ni fortfarande inte förstått att sommar med sol och värme är min tid?



Jag fick lite nya glasunderlägg sydda igår. Det gäller att fylla på förrådet för det kommer flera födelsedagar och några ska jag skicka iväg i ett byte jag är med i.

Jag länkar som vanligt till A Stitch In Time och Minutes for Me.

5 kommentarer:

Cecilia sa...

De där första rabarberna är fantastiska!

Marcia - Crafty Sewing and Quilting sa...

Love the butterfly and the coasters!
Thanks for sharing at Minutes for Me Linky Party!
Enjoy your day!

Marcia - Crafty Sewing and Quilting sa...

Welcome to the NEW Quilters Blog Linky Party!
Thanks for adding the button too!
Enjoy your day!

Deonn sa...

Love the stars!!

Elizabeth sa...

Those little coasters are so cute! I love the bright colors you used for the stars! Congrats on a great finish and thank you for linking up!

Also, I'm glad you're enjoying warmer weather!

xo -E