Sidor

måndag 24 mars 2008

Hoppas PÅSKEN har varit god!



Tänk vad svårt det är att få tid och sitta här och skriva. Jag hade ju tänkt att önska alla en glad påsk, men så blev det inte. Jag fick iallafall klar min tupp och kyckling så jag kunde hänga upp den till helgen.

Jag har haft fullt upp för igår firade vi min dotters 18-årsdag. Det är inte klokt att hon har vuxit upp och nu är myndig och kan bestämma helt själv. Ibland är det svårt att hänga med i svängarna.

Jag har också fått mitt Garn och Te paket. Tack, snälla Maria det tropiska teet är jättegott. Hela paketet luktade gott när det kom. Och garnet! Helt underbart, en härva Lin från Yllet i en underbar färg. Det värsta är att jag har lust att sticka en topp med det, så vi får väl se hur jag löser det. Maria hade också skickat med en tupp och två hönor som har prytt sin plats här i huset. Jättefina, och jag som gillar allt som har med hönor att göra.

Jag ska försöka skriva snart igen, för nu är det fler som vill sitta här.

Inga kommentarer: