Sidor

fredag 4 april 2008

På gång!


Jag håller på med min Candle Flame, och den är rolig att sticka och fyller på fort. Jag har snart stickat upp 1 hg av 1-trådigt från Kampes. Den blir jättefin så här långt tycker jag.
I morgon ska jag åka till Malmö till Symässan och ha jätteroligt hela dagen, gå på olika workshops och förhoppningsvis lära mig något nytt. Och jag SKA verkligen hålla hårt i plånboken, men något roligt blir det säkert med hem iallafall. Några av er kommer jag säkert att se där rätt om vi inte känner igen varandra. Hoppas ni får lika roligt som jag känner att jag kommer att få. Som ni hör ser jag verkligen fram emot morgondagen.

1 kommentar:

teresa sa...

Jasså sädesärlan har redan kommit till Småland! Vad mysigt, tycker att de är för gulliga.
Sjalen blir vacker o i en härlig färg.