Sidor

lördag 14 juni 2008

Nytt garn!



Jag kan ju bara inte låta bli! Rätt om jag inte behöver mer just nu. Handpainted yarn som många har bloggat om, jag var ju bara tvungen att testa att beställa. Vilka underbara färger de har. Men, men! Jag beställde den 3:e juni och får omedelbart svar att de har haft datakrångel och inte kan skicka förrän efter två veckor, det är ju i veckan som kommer så vi får väl se hur lång tid det taroch om jag klarar mig ifrån några extra avgifter. Spännande är det i vart fall och vilka namn garnen har. Mystic Blue ett lacegarn

och jag som inte ens är särskilt förtjust i blått men visst ser den jättefin ut på bilden. Hojas de Otoños är ull som jag ska spinna av.
Jag återkommer om detta när jag vet mer.
Nu ska jag faktiskt kolla hur det går ifotbollsmatchen mellan Sverige-Spanien. Jag ser de matcher där Sverige spelar, annars är jag inte speciellt intresserad. Lycka till Sverige!

Inga kommentarer: