Sidor

måndag 21 juli 2008

Öresund runt!

Det ska jag imorgon. Jag ska hänga med de som stickar runt Kristianstad - Hässleholm och de trakterna. Jättekul ska det bli! Helylle har annonsen.

I torsdags var jag på stickkafé på Helylle. Alltid lika trevligt. Jag hade min Muir, mönster från Knitty, med mig och stickade på. Då visar det sig att Queen Mudd har stickat den i samma sorts garn och exakt samma färgställning. Hennes kan ni se längst ner i hennes inlägg här.
Garnet är Ullcentrums entrådiga och den är verkligen rolig att sticka.
I slutet på veckan ska vi åka på läger, jag ska försöka hinna med att rapporter om morgondagen innan dess, annars hörs vi i vecka 32.
Ha dé bra i sommarvärmen!

1 kommentar:

lillfotografen sa...

Hej! Jag undrar hur du har fått dom där grejerna i kanten av din blogg, som t.ex klockan och det? Och sen undrar Maria om du kan skriva att du läser hennes blogg också. :P hon heter: footografen.
Kram Lina.