Sidor

måndag 26 mars 2012

Name Game Swap

Äntligen kan jag blogga om namnquilten jag sydde till Toni. Jag fick mail idag att hon snart skulle blogga om den så nu tycker jag att jag kan visa upp den.
Jag skickade iväg den den 2 mars och först nu kom den fram.
 Iofs är det långt till Nya Zealand men efter en vecka när jag trodde att den hade kommit fram, så fick jag tillbaks den. Hade glömt att fylla i en liten sak på tulldeklarationen.
Snabbt skicka iväg igen och maila att den var på väg. Meningen var att alla skulle ha fått sina quiltar till den 15:e. Så blev det ju inte, men nu kan jag pusta ut för nu har hon äntligen fått den.
Och det verkar som om hon gillar den också!!!

1 kommentar:

Irene sa...

That is so lovely. It took so long to get to your swap partner. My swap partner still hasn't got hers.